Magdalena Nawarecka-Piątek

Terapeutka integracji sensorycznej, pedagog, prowadzi terapię z psami, dyrektorka AURIN

Absolwentka pedagogiki i studiów podyplomowych w zakresie terapii pedagogicznej na Uniwersytecie Warszawskim. Instruktorka terapii i edukacji z udziałem psów w Stowarzyszeniu Zwierzęta Ludziom, autorka programu szkoleń oraz wykładowca na krajowych i międzynarodowych kursach terapii z udziałem psów.

Terapię integracji sensorycznej prowadzi od 2009 roku, wzbogacając warsztat o nowe metody i wykorzystując wiedzę z innych dziedzin. Ma doświadczenie zarówno w pracy z dziećmi w normie rozwojowej, z niewielkimi zaburzeniami, jak i z dziećmi i osobami z niepełnosprawnościami oraz znacznymi zaburzeniami rozwojowymi.

Od 2014 aktywnie wspiera seniorów prowadząc programy terapii z udziałem psów skierowane do podopiecznych warszawskiego Centrum Alzheimera.

Prywatnie mama trójki dzieci.

"W swojej pracy wykorzystuję przede wszystkim pozytywne wzmocnienie zachowań dziecka, kładę nacisk na jego atuty, starając się jednocześnie pracować nad deficytami. Ogromnie ważne dla mnie jest samopoczucie moich dzieci, ich nastroje i możliwości, które zawsze są dla mnie drogowskazem do tworzenia programów terapeutycznych."

Magdalena Nawarecka-Piątek - Dyrektorka AURIN, terapeutka SI

Aleksandra Kiper

Magister fizjoterapii, Asystent dydaktyczny AWF Warszawa, Terapeutka Integracji Sensorycznej w trakcie kształcenia zawodowego

Absolwentka Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku oraz Uniwersytetu Rzeszowskiego. Autorka i współautorka publikacji naukowych. Trzykrotnie nagradzana podczas wystąpień publicznych na konferencjach naukowych. Aktualnie realizuje program studiów podyplomowych w Centrum Integracji Sensorycznej. W trakcie trwania studiów poszerzałam swoją wiedzę dzięki wyjazdom zagranicznym. Dwukrotny wyjazd do Włoszech, gdzie głównie prowadziłam terapię wirtualną dla pacjentów poudarowych oraz wyjazd do Irlandii pozwoliły mi zdobyć doświadczenie praktyczne w zakresie rehabilitacji neurologicznej.

Doświadczenie w pracy z dziećmi sukcesywnie zdobywałam od 2013 roku pracując w Ośrodku Terapeutycznym kRORE, Hospicjum Dziecięcym czy Placówce Opiekuńczo-Terapeutycznej. Schorzenia towarzyszące dzieciom takie jak - wady postawy, zaburzenia neurorozwojowe, wady wrodzone, MPDz są w obszarze moich zainteresowań w pracy z pacjentem.

"Ukończone kursy i szkolenia::

  • Kurs masażu tkanek głębokich w wymiarze 80 godzin ukończony z wynikiem "bardzo dobry”
  • Warsztaty: Reedukacja ruchu zgięcia i rotacji zewnętrznej w stawie łopatkowo- ramiennym u pacjentów po udarze mózgu
  • Warsztat szkoleniowy: Rozpoznawanie zaburzeń integracji sensorycznej w pracy nauczyciela przedszkola oraz nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej
  • Taping rehabilitacyjny. Taping w rehabilitacji i sporcie.
  • Kurs "Interdyscyplinarne leczenie dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym - kurs podstawowy Imienia dr Ewy Kooyman- Piskorz" w wymiarze 20 godzin dydaktycznych
  • BRAIN4TRAIN_English: Trainng on Biomechanics and Virtual Reality tools in the field of Stroke Rehabilitation.

Karolina Labes

Dogoterapeutka, Instruktorka dogoterapii w Stowarzyszeniu Zwierzęta Ludziom.

Ukończyła studia podyplomowe na kierunku "Zarządzanie i opieka nad osobą starszą" zwieńczając je pracą dyplomową o "Aktywności ruchowej osób starszych jako profilaktyce chorób wieku senioralnego" w której nawiązuje do wpływu dogoterpii na sprawność ruchową seniorów.

W życiu zawsze towarzyszył jej pies i już jako mała dziewczynka doświadczyła niesamowitej więzi jaką jest przyjaźń z czworonogiem. Obecnie buduje więź z cudownym owczarkiem australijskim Enzo. Realizuje się również poprzez udzielanie pomocy osobom znajdującym się w trudnej sytuacji. Ukończyła kurs opiekuna kolonii, aby wspierać na wyjazdach kolonijnych dzieci niepełnosprawne oraz młodzież znajdującą się w trudnych sytuacjach życiowych. Marzy, aby w dalszych krokach niesienia pomocy innym towarzyszył jej pies Enzo.

Enzo jest owczarkiem australijskim, certyfikowanym przez Stowarzyszenie Zwierzęta Ludziom psem terapeutycznym oraz psem poszukiwawczo-ratowniczym.

Beata Lewandowska-Taut

Terapeutka integracji sensorycznej, pedagog

Terapeuta Integracji Sensorycznej I i II stopnia. Ukończyła studia magisterskie na wydziale pedagogiki Wyższej Szkoły Pedagogicznej TWP w Warszawie na kierunku Edukacja wczesnoszkolna zintegrowana z wychowaniem przedszkolnym i psychologią szkolną.

Ukończyła I i II stopień kursu terapii integracji sensorycznej w Polskim Stowarzyszeniu Terapeutów SI, posiada certyfikat PSTIS. Przeprowadza diagnozy rozwoju procesów SI i prowadzi indywidualną terapię integracji sensorycznej również w przedszkolu prywatnym oraz w szkole podstawowej.

Nauczyciel mianowany w przedszkolu państwowym.

Koordynatorka ds. pomocy psychologiczno-pedagogicznej w placówce przedszkolnej.

Ukończone kursy i szkolenia psychologiczno-pedagogiczne to między innymi:

  • „Pedagogika zabawy w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym” – ZNP Ośrodek Usług Pedagogicznych i Socjalnych
  • „Kurs animatorów sztuki orgiami z elementami Edukacji przez Ruch” – Origami Pracownia Pedagogiczna Dorota Dziamska
  • „Psychologiczne aspekty rozwoju osobowości dziecka” – Niepubliczna Poradnia PP EDUKACJA
  • „Emisja i higiena głosu” – MAC Edukacja
  • „Przygotowanie do nauki czytania i pisania” – Wydawnictwo JUKA
  • „Aktywność muzyczno-ruchowa dzieci – metoda aktywnego słuchania muzyki wg Batii Strauss” – FKK B. Kubiak

Barbara Michniewicz (URLOP do odwołania)

Terapeutka czaszkowo - krzyżowa, fizjoterapeutka, terapeutka integracji sensorycznej.

Doświadczona w pracy z dorosłymi i dziećmi. Dość długa już droga zawodowa, związana z leczeniem ludzi, skierowała ją na tory pracy metodą czaszkowo - krzyżową. Terapia ta pozwala osiągnąć sukcesy w nieinwazyjny, bezpieczny sposób. Działa ogólnoustrojowo, leczy zarówno ciało, jak i psychikę, uwalnia od traum.

Jako fizjoterapeutka z holistycznym podejściem do człowieka, doskonale zauważa różnego rodzaju zaburzenia, potrafi dokładnie zdiagnozować problem i dobrać techniki terapeutyczne do potrzeb pacjenta (a wachlarz możliwości ma bardzo duży).

Ukończyła wiele kursów specjalistycznych, dających możliwość pracy metodami manualnymi (min. terapia czaszkowo - krzyżowa, zabiegi terapii manualnej, masaże lecznicze), jak i metodami z zastosowaniem ruchu (rehabilitacja ruchowa, treningi personalne). Pracuje z pasją, bo kocha to, co robi i wciąż doskonali się, by jak najskuteczniej pomagać ludziom.

Olga Remiszewska

Logopeda, terapeuta ręki, nauczyciel oddziału przedszkolnego w szkole podstawowej.

Absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego na kierunku Logopedia Ogólna i Kliniczna, studentka studiów II stopnia na kierunku Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna z Terapią Pedagogiczną na Uniwesytecie Warszawskim, słuchaczka Policealnej Szkoły Protetyki Słuchu. W pracy ceni indywidualne podejście do każdego pacjenta oraz stara się aby każde zajęcia były dla dziecka miłym doświadczeniem.

"Udział w organizacjach naukowych oraz konferencje, szkolenia i kursy:

  • European Medical Students` Association – projekt „Meet the dieticion”
  • SKN Otolaryngologii Banacha Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
  • SKN Neonatologii Starynkiewicza, Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
  • Klub Pacjenta prowadzony przez SKN Logopedii Ogólnej i Klinicznej Uniwersytetu Warszawskiego
  • Konferencja audiofonologiczna „Breaking the silence”
  • Konferencja psychiatryczna „Po drugiej stronie lustra”
  • Konferencja „Dysfagia, przełknij to”
  • Konferencja „Medycyna żywienia”
  • Weekend z ekspertami „Praca z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi”
  • Krajowy zjazd szkoleniowy PTORL- Standardy i zalecenia w otolaryngologii- analiza przypadków klinicznych
  • Kurs języka migowego z rozszerzonym modułem znaków medycznych
  • Kurs terapii ręki I i II stopnia – terapia, diagnoza, masaż
  • Kurs opiekuna osoby starszej

Dorota Sierakowska

Terapeuta integracji sensorycznej, terapeuta ręki i zaburzeń motoryki małej, terapeuta tańcem i ruchem, tancerka, pedagog, choreograf

Założycielka Akademii Artystycznej ART DANCE ,kierownik i choreograf zespołu tańca klasycznego „Baletniczki” działającego przy Ośrodku Kultury Ochoty OKO

Ukończyła Państwową Szkołę Baletową w Warszawie. Studiowała choreografię w Petersburgu, doskonaliła metody pracy na warsztatach choreoterapii (warsztaty metodyczne I i II stopnia, Choreoterapia agresji-wytańczyć złość) , arteterapii (Arteterapia w edukacji, Arteterapia jako metoda pracy w grupie).

  • absolwentka studiów podyplomowych SWPS Uniwersytet
  • Humanistycznospołeczny (Stosowana analiza zachowania w pracy z osobami z autyzmem i innymi zaburzeniami rozwoju lub zachowania)
  • absolwentka studiów podyplomowych (Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim),
  • absolwentka studiów podyplomowych (Wychowanie Fizyczne, Zdrowotne i Korektywa)
  • absolwentka Akademii Muzycznej (Pedagogika Baletu)

Posiada

  • uprawnienia do prowadzenia zajęć metodą choreoterapii (Terapia tańcem-choreoterapia)
  • uprawnienia terapeuty integracji sensorycznej - certyfikat Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej (kurs I i II stopnia)
  • posiada uprawnienia w zakresie samodzielnego prowadzenia diagnozy i terapii ręki (Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia diagnoza -terapia-masaż)
  • stopień Nauczyciela Dyplomowanego nadawany przez Kuratorium Oświaty
Członkini Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej.


Emilia Skoneczko

Psycholog, certyfikowany terapeuta Integracji Sensorycznej I i II stopnia.

Absolwentka Studiów Podyplomowych na kierunku Oligofrenopedagogika oraz Terapia Zajęciowa. Posiada kwalifikacje do diagnozowania i prowadzenia terapii ręki. Zajmuje się terapią dzieci z zaburzeniami rozwoju oraz poradnictwem dla rodziców. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując jako terapeuta w przedszkolu i szkole dla dzieci z autyzmem i Zespołem Aspergera oraz w poradni psychologiczno-pedagogicznej. Ma doświadczenie zarówno w pracy z dziećmi w normie, jak i z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi.

Kursy i szkolenia:

  • Autyzm i Zespół Aspergera - diagnoza i terapia
  • Diagnoza funkcjonalna - profil psychoedukacyjny PEP-r
  • Terapia Ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia; diagnoza - terapia - masaż
  • Trening Umiejętności Społecznych dla osób z zaburzeniami rozwoju
  • Jak radzić sobie z zachowaniami trudnymi dzieci z autyzmem i Zespołem Aspergera
  • Ruch Rozwijający bazujący na metodzie Weroniki Sherborne
  • Praktyczne zastosowanie metody Integracji Sensorycznej w procesie wspomagania rozwoju dziecka
  • Trening Zastępowania Agresji

Malwina Wilczyńska

logopeda, andragog, terapeutka metody miofunkcjonalnej, certyfikowana Terapeutka Ortodoncji Funkcjonalnej MFS

Absolwentka logopedii i filologii polskiej na Wydziale Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego, absolwentka andragogiki na Wydziale Nauk Pedagogicznych Akademii Pedagogiki Specjalnej oraz absolwentka socjologii Collegium Civitas. Obecnie w trakcie studiów podyplomowych z zakresu Neurologopedii Klinicznej z Wczesną Interwencją Logopedyczną na Uniwersytecie Medycznym we Wrocławiu. Terapeuta metody miofunkcjonalnej wg. A. Kittel, terapeutka dysfunkcji motoryczno - oralnych metodą MFS.

Logopeda skupiający się w swoim zakresie pracy nad prawidłowym torem oddechowym oraz funkcjami motorycznymi aparatu artykulacyjnego (połykanie, żucie, gryzienie). W pracy z pacjentami dorosłymi specjalizuje się również w zagadnieniach kultury języka polskiego, retoryki, emisji i higieny głosu. W pracy zawodowej zajmuje się głównie terapią logopedyczną dzieci z dyslalią i opóźnionym rozwojem mowy oraz terapią osób dorosłych, w zakresie wad wymowy, oraz wystąpień publicznych. Zajmuje się terapią logopedyczną pacjentów w każdym wieku, odbywających leczenie ortodontyczne. Posiada ponad 10 letnie doświadczenie zawodowe, które zdobywała pracując w placówkach oświatowych i poradniach pedagogiczno – psychologicznych, jak również za granicą. Odbywała staże m.in. w Szpitalu Czerniakowskim, Instytucie Głuchoniemych czy ośrodkach opiekuńczo – rehabilitacyjno – leczniczych. Prowadziła zajęcia ze studentami z zakresu dyslalii i metodyki logopedycznej w ramach współpracy z Wyższą Szkołą Nauk Społecznych Pedagogium oraz WSPiA w Warszawie. W pracy zawodowej jej zainteresowania skupiają się aktualnie wokół zagadnień terapii miofunkcjonalnej oraz skutecznej terapii seplenienia.

"Ukończone wybrane kursy i szkolenia:

  • MFT 9 – 99 sTArs Miofunkcjonalna Terapia ze specjalną terapią artykulacji s/sz wg A. Kittel
  • Szkolenie modułowe MFS - tytuł Terapeuty Ortodoncji Funkcjonalnej
  • Wspomaganie rozwoju mowy osób z autyzmem
  • Masaż logopedyczny od podstaw – podejście praktyczne
  • Skuteczne metody pracy z dzieckiem z wadą wymowy – część I i II
  • Diagnoza i terapia dzieci z opóźnionym rozwojem mowy
  • Diagnoza i terapia ręki – szkolenie I i II stopnia
  • Zaburzenia połykania u dzieci i dorosłych
  • udział w konferencji Good Food 2019 "Zaburzenia odżywiania dzieci"

Milena Wojnarowicz

Terapeutka Integracji Sensorycznej

Absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego na kierunku pielęgniarstwo, specjalista w dziedzinie pielęgniarstwa anestezjologicznego i intensywnej opieki.

Wykładowca i instruktor zawodu na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym.

Pracę z dziećmi rozpoczęłam 10 lat temu w Oddziale Intensywnej Terapii. Opiekuję się dziećmi w każdym przedziale wiekowym – od noworodka do 18 roku życia. Moje doświadczenie zawodowe nauczyło mnie, że pacjent pediatryczny jest trudny i wymagający, ale również bardzo wdzięczny. Potrafi inspirować, dawać energię i wiele nauczyć. W pracy najważniejsze dla mnie jest 100% zaangażowanie i danie poczucia bezpieczeństwa każdemu pacjentowi.

Prywatnie miłośniczka tańca i podróży.